همه چیز در مورد بلیچینگ دندان
نوشته شده توسط : رعنا

بلیچینگ دندان محصولی بسیار قوی برای سفید کردن دندان است. این محصول حاوی پراکسید هیدروژن یا پراکسید کربامید است که برای سفید کردن دندان‌ها کاربرد دارند. بلیچینگ عملکردی شبیه وایتکس دارد و همه جرم‌ها و زردی دندان را در خود حل می‌کند و از بین می‌برد. شاید از خود بپرسید که عمل جرمگیری دندان هم همین کار را می‌کند پس چرا بین بلیچینگ و جرمگیری دندان، این‌قدر تفاوت قیمت است؟ فرق اساسی بلیچینگ این است که این ماده قدرت نفوذ به مینای دندان را هم دارد و می‌تواند ریشه دندان شما را جرمگیری کرده و لکه‌های نفوذ کرده به این قسمت را هم از بین ببرد. تا دندان‌هایی هم از دورن و هم از بیرون سفید شده داشته باشید.

فواید بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان یک محلول سفید کننده بسیار قوی است که عوارض آن تنها در عرض یک ساعت قابل مشاهده است. شاید بهترین فایده بلیچینگ را دوام و اثر بسیار چشمگیر آن نام برد. نتایج بدست آمده از این روش بسیار بهتر از روش‌های دگیر سفید کردن دندان‌ها است. بلیچینگ از یک محلول شیمیایی بسیار قوی استفاده می‌کند و حتی دندان‌های کاملا زرد و جرم گرفته را هم می‌توان با استفاده از این روش به راحتی درمان کرد و نتایج کاملا قابل قبولی رسید.

بیشتر بخوانید :

معایب و عوارض بلیچینگ دندان

اگر بلیچینگ دندان تحت نظارت مستقیم دندانپزشک  انجام شود، به خودی خود هیچگونه آسیبی به دندان‌ها وارد نمی‌کند و فقط باعث سفید شدن دندان‌ها می‌شود. البته بلیچینگ می‌توند باعث ایجاد حساسیت در دندان‌ها بشود. که این موضوع به راحتی و با استفاده از خمیردندان‌های ضد حساسیت از بین می‌رود. پزشکان اعتقاد دارند که انجام این روش به صورت متداول باعث می‌شود تا روند پوسیدگی دندان سرعت بگیرد. به همین دلیل توصیه می‌شود که این روش به صورت متداول و در بازه‌های زمانی مشخص انجام نشود.

ماندگاری بلیچینگ دندان

ماندگاری بلیچینگ دندان بستگی زیادی به مراقبت‌هایی دارد که شما پس از انجام این روش از دندان‌های خود خواهید داشت. هنگام استفاده از این روش به این دو نکته توجه کنید. یکی اینکه که فرآیند بلیچینگ، یک درمان دائمی نیست و در صورت مراقبت نکردن از دندان‌ها، رنگ آن‌ها می‌تواند تغییر کند. و دیگری اینکه نتیجه درمان و سفیدی دندان‌ها قابل پیشبینی نیست. میزان موفقیت این روش به میزان لک‌ها و جرم‌های دندان‌های شما و همینطور تجربه و توانمندی دندانپزشک بستگی دارد. شما می‌توانید با ترمیم و جرمگیری و بروساژ دندان‌های خود قبل از انجام این روش، به رسیدن به نتیجه ایده آل کمک بسیاری کنید.

منابع :

http://www.orthodr.ir/

http://www.orthoinfo.ir/





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: